Owsianka dyniowa

Jakiś czas temu zaczęła się moda na owsiankę z dynią. Stwierdziłam, że spróbuję również ją zrobić. Powiem szczerze, że byłam miło zaskoczona. Owsianka jest pyszna. Tak naprawdę smaku nadały jej orzechy, które uwielbiam. A o to przepis:

Składniki:
- dynia hokkaido - mały kawałek
- mleko roślinne - szklanka
- cynamon, kardamon - szczypta
- płatki owsiane - pół szklanki
- miód lub syrop klonowy - łyżka
- orzechy (u mnie laskowe i włoskie) - parę do posypania, zależy ile chcecie

Przygotowanie:
Najpierw obrałam i pokroiłam dynię na kawałeczki oraz ugotowałam ją w lekko osolonej wodzie. Odcedziłam. Następnie gotowałam płatki owsiane na mleku roślinnym. W międzyczasie dodałam do nich dynię. Przyprawiłam wszystko cynamonem i kardamonem. Na końcu posypałam orzechami i polałam miodem. Pycha!

Komentarze

Popularne posty